torsdag 6 december 2012

Sjukstuga

                       Har varit hemma hela veckan och haft otroligt ont i halsen. Igår och idag har Tuva oxå varit hemma. Det känns som om det går runt oss alla utom Melvin. Han har klarat sig..än. Vi äter mycket C vitaminer och idag känner jag mig mycket piggare så jag ska till jobbet imorgon. 
Snart är julen här och innan dess ska vi göra lussekatter, pepparkakor, julgodis, jag och Oa ska till Malmö och kolla på Europe med Anna och Peter (ska bli hur kul som helst), julpynta, köpa julklappar, innebandydisco, badmintonavslutning och mycket mer. Hur ska man bara hinna allt? Det kanske blir jul fastän man inte hinner? Det kanske till och med blir en bättre jul om man inte stressar med allt. Det jag vet är att jag längtar till Julafton när vi träffas och umgås, för mig är det viktigast av allt.
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar