onsdag 6 februari 2013

Kärlek

Jag har sagt många gånger att kan vi inte åka till Mallis och nu när jag fyller 40 i år så pratade vi om det men kom sedan fram till att nej det blir inte Mallis i när jag fyller år, det blir typ Göteborg en weekend. Igår när jag kommer hem från jobbet så tisslar Oa och barnen med nåt och jag fattar ingenting. När dom sedan kommer med en samling A4 papper anar jag att något är på gång.
Då har min älskade familj bokat en resa till Alcudia på Mallorca den 28 maj och vi blir borta på min födelsedag. Kan det bli bättre. Hotellet verkar helt suveränt och stranden perfekt. Jag blir rörd till tårar när jag vet att dom har suttit och bokat och sedan hållt tyst om det. Min och barnens ledighet har Oa redan fixat. Vilken man och vilka barn jag har. Älskar er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar