söndag 6 februari 2011

Helgmys...

 och trevliga människor omkring oss hela helgen. I fredags var Nea här och vi hade det mysigt som vanligt. Jag var lite trött bara så jag satt och nickade vid 9 tiden....I lördags kom mamma med kringlor och sockar som hon hade stickat till Tuva...jättesöta. Hon hjälpte mig också att städa. Tack snälla mamma!! Jag, Tuva och Melvin bakade kladdkakemuffins som var smarriga (från Leila´s bok såklart). På kvällen kom Familjen Janson. Vi beställde mat och tittade på Melodifestivalen. Jättetrevligt.
Idag söndag har varit en slappedag. Viggo har varit här och lekt med Tuva, första gången hon har kompis hemma. Melvin har varit på kalas hos en klasskompis. Ja då var denna helgen slut och början på en ny härlig vecka på jobbet!!


































































































































1 kommentar:

  1. Heeeej! Tack för raderna på min blogg! :) Vill så gärna träffa dig! Kan du inte lämna ditt mobnr till Salle på jobbet så vi kan boka en fika? Massor av kramar

    SvaraRadera