söndag 20 februari 2011

Veckan som varit

Det har varit mycket denna veckan så jag har inte hunnit blogga. I onsdags skulle pappa ha fyllt 59 år, jag kan inte fatta att det snart är 10 år sedan jag träffade honom. Saknaden är fortfarande lika stor men man hanterar att leva med det. Vi var ute hos mamma och åt smörgåstårta och hade det mysigt.
I torsdags var jag på Sorello med min grupp. God mat och många skratt. En riktigt lyckad kväll. Fredagen var lugn och jag somnade som vanligt i soffan till Let´s Dance.
Igår var vi hos Mona och Bengt där vi åt gott och hade det jättetrevligt. Tack Mona och Bengt för en trevligt kväll!!
Innan på dagen var jag, Tuva och mamma i byn och fikade + att Tuva köpte en ny bikini. (jag har missfärgat den andra).
Nu sitter jag här i min soffa och dricker en kopp kaffe...mmmm va gott.

1 kommentar:

  1. Tack för igår!! MYCKET trevlig kväll :) Och du.. 16 dagar kvar.. kram!

    SvaraRadera