onsdag 3 augusti 2011

Busigt kul!

Vi har varit iväg och campat igen. Den här gången bar det iväg till Tosselilla och Svampacampingen precis utanför tillsammans med fina familjen Janson. Campingen är väl inget jag rekommenderar men det var helt ok att sova där och gångavstånd till parken.
Med superfint väder traskade vi och tusentals andra dit och vilken dag vi fick. Janina och hennes barn var oxå där och hon hade paxat ett par solstolar till oss...supermysigt. Vi  badade, åkte go cart, karuseller (jag och Camilla tyckte att Hoppetossan (fritt fall för barn) var hur go som helst så den åkte vi nog fler gånger än barnen...fniss. Annars har vi haft det jättemysigt med mycket tjabb och flabb och barnen har lekt tillsammans hur bra som helst. Tack hela familjen för trevliga campingdagar ihop.
Det börjar närma sig slutet på Oas semester och vi kommer att ta det lugnt nu ett par dagar innan han börjar jobba. Imorgon ska jag på begravning (min kusin begravs) och det känns lite tungt eftersom han inte var så gammal. 
Barnen och jag har ytterligare en vecka kvar innan vi går in i vardagen igen med alla rutiner....det är faktiskt skönt med lite rutiner efter en slapp semester. Man behöver båda delarna.
God Natt!!

1 kommentar:

  1. TACK själva!!!
    för en fantastisk resa och för att ni visade oss husvagnsvärlden!
    Kram Camilla

    SvaraRadera