söndag 8 januari 2012

Bestämt mig

Nu har jag tagit ett beslut. Jag har äntligen beställt en kamera som jag länge gått och tittat på. En Canon 600D EOS. Jag har varit på nätet och läst ganska mycket och efter många om och men så klippte jag till på denna. Hoppas att jag blir nöjd. Det känns som att jag har varit ledig länge och verkligen vilat ut. Sovit länge på mornarna med man och barn vid sidan om, gått och skrotat i pyjamas, varit ute och gått, i Ljungby och badat, plockat ut julen, varit hos mamma och fikat, tittat i sommarkataloger,  fikat med Janina,ätit och druckit gott, tittat på TV, varit tillsammans med min familj,  ja allt man vill göra när man är ledig har jag gjort och det känns skönt. Imorgon ska jag till Jönköping med jobbet. Jag är med i ett projekt som är inspirerande så det blir en bra dag. Nähä nu ska barnen duscha och sedan krypa i säng.//Tjing Tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar