söndag 22 januari 2012

SNÖ

 Är egentligen inget fan av snö men när Itte kom och vi skulle ut till Äskya och åka pulka tyckte till och med jag att det skulle bli kul. Inte så kallt och solen sken. Oa fick vara hemma för han är dunder förskyld. Nä vi kom hem fikade vi...gott. Ja jag drack inte mer än kaffe...LCHF tillåter inte sötsaker. 
Just nu sitter vi hela familjen vid bordet, jag bloggar, barnen ritar och Oa kollar lite hotell i Ao Nang. En riktig familjesöndag. Helgen har varit lugna annars. I fredags tog vi det lugnt, i lördags var jag och Tuva på IKEA och köpte lite ljus. Sen gick vi till Nea och fikade...mysigt. På källen åt vi gott och tittade på Gladiatorerna. Det har varit tidigt i säng hela helgen och det behövdes efter förra helgens festande. Nu ska vi snart beställa lite mat. Får bli Kebabsallad för min del. //Tjing Tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar