lördag 14 april 2012

Sista kvällen

 Har precis kommit hem efter sista kvällen i Ao Nang. Vi har ätit gott ikväll och gått runt i stan. Jag har inte kunnat blogga på några dagar för nätet har legat nere men nu var det ok igen. Ja vi har varit med om mycket. Det var ganska jobbigt med Tsunamivarningen. Dom ringde till vårt rum på eftermiddagen och bad oss att komma till receptionen. När jag kom ut såg jag en massa folk som sprang. Hjärtat slog som fasen när jag fick höra att det var en Tsunami på gång. Vi fick flytta oss till ett annat hotell som låg längre bak och där fanns Tv och vatten. Hotellpersonalen tog hand om oss men det var några jobbiga timmar..... För övrigt
 har vi haft en helt underbar semester. Varmt och gott, i har bott bra, och vi har umgåtts. Melvin har gillat Songkran mest. Jag tror att han var ute med sin vattenpistol hur många timmar som helst och sköt....lille gossen. Jag lägger in mer bilder när jag kommer hem.//Tjing Tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar