onsdag 23 mars 2011

Ao Nang

Hejsan Alla hemma!!

Nu ar vi i Ao Nang och ska stanna har i 4 natter. Vi tog oss till Klong Muang igar men det var ingen hojdare. Vi hade hort att stranden dar skulle vara fantastisk men vi hade en jattevag mellan hotellet och stranden + att poolen inte var sa nice. Vi stannade dar i en timme typ sen tog vi en taxi till Ao Nang och Ao Nang Villa Resort. Kanonbra stalle med stor pool, lekplats mm. och faktiskt sa kanner jag att det ar ganska skont med lite liv ute efter 6 dagar utan nagot att shoppa. Just nu ligger alla vid poolen, lite mulet idag men det kanns ratt skont. Ikvall ska vi till en restaurang Blue Mango dar det finns en svensk kock. Ska ata kottbullar och potatismos...kanns ratt ok faktiskt efter all curry och stekt ris. Oa tackar alla for grattishalsningarna han har fatt. Vara telefoner har strulat hit och dit sa nu tror jag inte vi har en telefon som funkar....mamma sa du vet varvor jag inte ringer dig. JAg hoppas att ni har det bra i fjallen. Ta det lugnt med skoterakningen.
Inga bilder just nu for jag har en kall Chang som vantar.
Kram till alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar