fredag 25 mars 2011

Blandade bilderV











Vi ar kvar i Ao Nang och det har regnat i en dag. Da var jag, Tuva, Victoria och Malle ute pa en shoppingtur. Det blev inhandling av kepsar och lite annat. MElvin hade feber och Oa stannade hemma med honom. Idag ar han piggare. Imorgon aker vi till Kamala Beach och avslutar de sista natterna dar. Cilla och Markus, hitills tycker jag nog att Railey har varit bast. Vi bodde pa Railey Bay Resort and Spa. Det var perfekt med barnen tycker jag och valdigt lugnt, 10 minuter att aka till Ao Nang. JAg gillar Ao Nang oxa men lite stimmigt.Ga in pa www.latestays.com och kolla. Det ar bra priser dar. Pa bilden ser ni Hotellets husdjur. Han gick runt bland stolarna och skramde iallafall mig. Ca 1,5 m lang. Mysig..... Ha det bra allihop. Ses snart! Kram fran oss

1 kommentar: